6 клас. Українська література

Вітаю, шановні 6-класники! 

Електронний розклад Високобайрацької гімназії

 дивіться тут РОЗКЛАД УРОКІВ

Нагадую для тих, хто працює самостійно: виконані вправи та інші письмові роботи пересилаємо мені у вайбер.

 



12.01. прочитайте фрагменти повісті В.Нестайка "Дивовижні пригоди..." на с.131-145. Уміти переказувати прочитане та ставити запитання до змісту прочитаного ( по 3 питання)

08.01. прочитайте фрагменти повісті В.Нестайка "Дивовижні пригоди..." на с.131-145. Уміти переказувати прочитане та ставити запитання до змісту прочитаного ( по 3 питання)

28.11. магія зимових свят.



18.10.Микола Вінграновський. Повість «Сіроманець» (фрагмент). «Поклик крові» у взаєминах людини і природи. Образ Чепіжного. Гуманність та жорстокість людей у ставленні до тварин.

13.10. Михайло Слабошпицький. "Мій друг лелека". Образ автора. Д/З: Переказ оповідання від імені лнлеки. Твір на тему "Мій чотирилапий друг"

11.10. Микола Вороний. Поема "Євшан-зілля". 

Д/З: 1. Скласти і записати твір-розповідь про те, як склалося подальше життя половецького хлопця і його батька після повернення сина з полону.

2. Визначити та записати тему та головну думку поеми.

06.10. Микола Вороний. Поема "Євшан-зілля". 

 д/з: Переказувати зміст поеми. 

Виконайте завдання міні-проєкту на оцінку!!!: 1. Зробіть кілька фото найулюбленіших куточків природи нашого села, вкажіть локацію (який саме це куток чи вулиця, де вони знаходяться). 2. Напишіть невеликий твір-опис (есе) за темою поеми "Чарівна сила рідної природи". 3. Приготуйтесь до захисту своїх проєктів (виразне читання власних творів, презентація фото).


 



04.10. Література рідного краю. Ірина Небеленчук. Поезія дощу.

 Д/З: Підготувати виразне читання поезії про природу будь-якого автора (на вибір), уміти аналізувати.



Різдвяний дощ… Не скаржтеся на нього.
Дивіться, як синиці воду п’ють…
Цей дощ, птахи і це життя – від Бога.
В усьому є прекрасна й мудра суть.
Шукайте Божий дар у кожній миті.
Читайте віщі знаки за вікном –
У людях, у калюжах, у блакиті,
На скелях, на стежинах, в цілім світі,
Допоки не заснете тихим сном.
Та навіть там, за вічним упокоєм,
Життя не убієнних душ трива –
Легендою, апокрифом, сувоєм –
Від Благовіщення і до Різдва.

Оксамитом лягає стежина до хати.
І від вітру схилився бузок під вікном.
Йде доріжкою мама мене зустрічати,
Прикриваючи плечі пуховим платком.

Огортає матусю крилом своїм осінь…
А із півночі знову вже суне гроза.
Впав на печі платок, розкуйовдились коси,
А в очах у матусі тремтлива сльоза.


«Чом ти плачеш, матусю, ідучи до хвіртки?»
І вже струшуєш сніг, перший сніг сивини…
І стає на душі так нестерпно, так гірко:
Як же ж швидко пливуть повз матусю роки.

Я, матусю, зцілую твої всі сльозини,
Як в дитинстві колись припаду до грудей,
«Ми вже будемо разом з тобою віднині», –
Мені в шибку весняний настукував день.

Перечитай дощі, що падають у ніч,

І обіймають на світанку сонні трави,

І ті каштанові пелюстки білих свіч,

Немов яскраві спалахи заграви.

Перечитай дощі. Цілують вишень стан,

вмивають стиха кетяги калини.

 проливши сліз із неба повний жбан,

 життя відроджують засмученій ожині

 Перечитай дощі – жагучі, проливні,

Що омивають душу після рани.

В них сонця уплелися промінці,

Немов у вірш вплелися сподівання,

Надії, щастя, радощі, плачі,

Любов, зневіра – так всього багато.

До вічності торкнись. – Перечитай дощі,

Що на світанні їх спиняли зорепади.

27.09. Подих золотої осені. Іван Франко "Дрімають села". Ліна Костенко "Сю ніч зорі такі колючі".

 Д/З: виразно читати вірші. Поезію Л.Костенко "Сю ніч зорі такі колючі" вивчити напам'ять.








































































































29.05. гумореска , гумореска , 5

15.05. Л.Глібов. Байки "Щука", "Муха і бджола". Виразне читання байок за ролями. Вивчити значення понять "гумор", "сатира".



08.05. Леся Воронина. "Таємне товариство боягузів..."

Дочитайте повість до кінця. Виконайте тестові завдання до 11.05. ТЕСТИ ЗА ЗМІСТОМ ПОВІСТІ

Аудіокнига



17.04. Характеристика персонажів Дмитра і Сергія. Допитливість хлопчиків. Кмітливість, винахідливість.

Переказувати цікаві епізоди повісті.

Знайти і презентувати цікаву інформацію про загадкових і незвичайних тварин. 


10.04. Ярослав Стельмах. Дочитати повість до с. 171. Переказ епізодів повісті. Скласти 12 тестових питань за змістом прочитаного. 

03.04. Ярослав Стельмах. Пригодницька повість "Митькозавр з Юрківки...".Прочитати повість на с. 157-171. уміти переказувати прочитане. 

31.03.  РМ.Світ природи у творі. Переказ епізодів від імені головного героя. Написати мирозповідь про пригоди, які сталися з вами (під час подорожі, під час відпочинку, у школі, під час прогулянки чи катання на велосипеді тощо....)

27.03. В.Нестайко. "Тореадори з Васюківки". Образи Яви Реня і Павлуші Завгороднього. Смішне мі комічне у творі. Читати с. 149-154., переказувати.

20.03.В.Нестайко. "Тореадори з Васюківки". Пригодницький сюжет твору. Мрія і дійсність. Читати і переказувати с. 135-147. 

17.03.  В.Нестайко. "Тореадори з Васюківки". Пригодницький сюжет твору.  Читати і переказувати с. 123-135. 



13.03. Контрольна робота за розділом "Я і світ".  

10.03. Підготовка до контрольної роботи. Виконайте підсумковий тест

03.03. Прочитати вірші  Ліни Костенко "Жар-птиця", "Підкова", "Гном у буфеті". 

 Вивчити напам'ять один з віршів І.Калинця:

Стежечка

ходім зі мною
стежечко
обережно

не зачепися за камінець 
переступи соломку 
і під спориш не ховайся 
все одно бачу а там
за городом
ого як ти виросла

сама біжиш
через струмок перескакуєш 
батіжком по пилюці цвяхаєш 
а суницею збочуєш 
топчеш горох при дорозі

коли б глянути
стежко
он з тої гори
на всенький світ

тільки не поспішай 
така верчена ти 
як дзиґа
але ж світ красний 
голова крутиться

 

 

Блискавка


пливе собі королева 
королева темряви 
у дзеркало 
а темно

зблисне 
на мить 
світлом

зазирне

хто на світі найгарніший

ви ваша темність 
відкаже дзеркало 
похапцем

заспокоїться королева 
на часину

сказано писана красуня

 


Веселка
надягла веселка 
стрічок 
стрічок 
як у свято
взяла коромисло
і пішла до річки

дорогою перестрів її 
князенко Соняшник 
із золотим черевичком 
в руці

поміряла веселка 
якраз на ніжку

от вони й побралися

 
Криничка


сплю глибоко глибоко

а ще глибше 
мати моя підземна

я їй про зорі розповідаю 
а вона про коріння дуба

я їй про хмаринку
а вона студеним молоком
мене поїть

я їй про метелика 
а вона
з водяного царства 
русалку приводить

а оце
весняна калина
не хоче забрати з мене
свою подобу

тільки сонце 
п'є та п'є
калинову воду

через золоті соломинки 

 

Дим


втік дим від вогнища
просто у синіх джинсах
розпатланий
та й подався у мандри

тільки спечену картоплину
прихопив
по дорозі до міста

сів у трамвай 
принюхується
зітхнула кондуктор — 
осінь мені запахла

залоскотало водієві в носі 
повернув трамвай 
і гайнув у гай

я не в той трамвай сів 
подумав дим 
і через вікно
вистрибнув
хлопчик-фігурка, який
задоволений собою.

 

 



Національна премія України ім. Т.Шевченка



"Казка про яян"


Послідовність подій 

Казково-притчові особливості твору

такі різні ЯЯ



Тест «Чи є ви справжнім Яянином?»

(якщо «Так» - 2 бали, «Ні» - 1 бал):

1. За добро обов'язково повинна бути нагорода.

2. Людині, яка робить добро, слід не забути назвати своє ім'я.

3. Коли я бачу людину у біді, радію, що лихо трапилось не  зі мною.

4. Добре бути хвастливим, адже про твої добрі вчинки дізнаються багато людей.

5. У Біблії сказано: «Люби себе понад усе!».

6. мені прикро ,що за мої добрі справи люди часто забувають віддячити.

7. Ти ніколи не потребуєш чужої допомоги.

8. Солодощі краще з'їсти самому.

9. Я не  радію успіхам іншої людини, адже на її місці міг бути я.

10. Дивлячись на гроші, я думаю, що купити собі, а не як порадувати близьких

11. Для мене на І місці власне «Я», і не важливо, що думають про мене інші.

12. Мене дратують люди, які знають і вміють більше за мене.

 

(22-18 б. - співчуваємо!. Ви справжній Яянин. Мало спілкуєтесь, не довіряєте іншим, часто ображаєтесь, не маєте друзів).

(17-15 б. - можете обмірковувати план помсти за образу. Вирішує настрій, а не ваші моральні переконання, часто вагаєтесь, що вибрати, добро чи зло).

(14-11 б. - вітаємо! Ви - енергійні, активні, відкриті для спілкування, цінуєте друзів, готові допомогти у біді, маєте всі шанси стати щасливою людиною).

Завдання 4-10 на с.114 (усно), есе на тему «Сила нашого народу – в єдності», або письмово дати відповідь на питання «Що б я зробив з самоцвітами, якби був пастушком з казки»

Домашні завдання

27.02. Емма Андієвська. "КАзка про яян". Прочитати казку



19.02. Ірина Жиленко. "Підкова", "Гном у буфеті".  Виразно читати поезії на с.82-84. Відповіді на питання 4-10 на с.85. Намалювати ілюстрації.

17.02. Ірина Жиленко. Основні відомості про письменницю. Поєднання реального і фантастичного в поезії «Жар-Птиця». Виразно читати поезії на с.82-84.  Намалювати ілюстрації.

13.02. С. Чернілевський. "Теплота родинного інтиму", "Забула внучка в баби черевички".Виразне читання поезій. Уміти висловлювати думки про значення рідних людей у житті, важливість родинних цінностей.



10.02. Намалюйте ілюстрації до оповідання "Федько-халамидник" та підготуйте питання, поради або слова підтримки  для уявного діалогу з головним героєм (Толею або Федьком)

06.02.  Володимир Винниченко. Оповідання "Федько-халамидник". Порівняльна характеристика Федька і Толі. Виконайте тестові завдання. Підготуйте розповідь про героїв твору Толю і Федька.

Аудіокнига

1. Федька-халамидника ще називали:
а) мужланом;
б) розбишакою;
в) хуліганом.

2. З чим Федько боровся на кожному кроці через свою неординарну поведінку?
а) Зі всім світом;
б) добром і байдужістю;
в) спокоєм.

3. Серед дітей хлопець був перший:
а) по кмітливості і винахідності;
б) по стрибках у довжину;
в) по силі.
4. Який художній засіб використав В. Винниченко, висловлюючи наступне: «Небо високе-високе, синє та холодне»?
а) Епітет;
б) порівняння;
в) метафору.
5. Через що між Федьком і Спіркою виникає сварка і бійка?
а) Хлопці намагалися довести власну силу;
б) Спірка вирішив помститися Федькові за його поведінку;
в) Федько хотів присвоїти собі повітряного змія, якого хлопці запустили у небо.

6. Батько Федька працює:
а) на ґуральні;
б) типографії;
в) водієм автобуса.

7. Чого не любив Федько і за це його батько схвалював?
а) Ображати дівчат;
б) знущатися над товаришами;
в) брехати і товаришів видавати.

8. Найбільше Федькові діставалося за Толю, бо Толя:
а) маленький хлопчик, якого ображав Федько;
б) син хазяїна того будинку, де жила Федькова родина;
в) дитина господаря, в якого працював батько Федька.

9. Мати Федькова називала Толю:
а) обдарованою, чепурною дитиною;
б) хлопцем з великим майбутнім;
в) дитиною благородною і ніжною.
10. Чому Толя вирішує вийти на вулицю у дощову погоду?
а) Хотів у крамниці купити смачних цукерок;
б) виявивбажання разом з хлопцями намочитися під теплою дощовою зливою;
в) прагнув довести Федькові, що він теж мужній.

11. Толя виконує прохання хлопців, щоб вони його не називали:
а) боягузом;
б) тендітною квіткою;
в) бабою.

12. Про що розповів Федько хлопцям?
а) Про кригу на річці;
б) приліт птахів з вирію;
в) таємну печеру.

13. Федько, вирушаючи до річки, зустрівся з хлопцями:
а) о шостій ранку;
б) в обід;
в) о восьмій ранку.
14. Федько і Толя побилися об заклад? За умови переходу Федьком по кригах на той берег річки Толя:
а) віддастьсвій ножик з кістяною ручкою;
б) подарує свого чижика;
в) попросить батьків халамидника, щоб вони ніколи не били Федька.

15. Федько не любив
а) брехати і видавати товаришів;
б) запускати з друзями змія;
в) бігати наввипередки з хлопцями.
16. Укажіть, що було улюбленою розвагою дітей передмістя?
А) пускати паперового змія;
Б) грати в футбол;
В) грати в індіанців.
17. Федько сидить у себе на воротях, як…
А) Змій Горинич;
Б) Соловей-Розбійник;
В) Робін Гуд.
18. Слово ,,халамидник’’ означає:
А) дурень;
Б) бідняк;
В) розбійник.
19. Укажіть, за що батько Федька – халамидника давав синові 2-3 копійки після суворого покарання:
А) щоб загладити свою суворість;
Б) за те, що Федько добре вчиться;
В) за те, що Федько правду говорить.
20. Толя – це:
А) друг Федька;
Б) брат Федька;
В) хазяйська дитина.
21. За що найбільше діставалося Федькові?
А) він спокушав на свої розваги Толю;
Б) він погано вчився й не слухався на уроках;
В) він віднімав іграшки в дітей.
22. З чим порівнюється Федько на крижині?
А) з великою мухою;
Б) з маленькою комашинкою;
В) з довгоносим комаром.
23. Рятувати Толю на крижині поліз:
А) Федько;
Б) батько;
В) дорослі.

24. На річку Толю:
А) притяг Федько;
Б) прийшов сам;
В) привели батьки.

03.02. Володимир Винниченко. Оповідання "Федько-халамидник"Роль художніх засобів у творі, Портрет, пейзаж. Дочитайте оповідання. дайте усні відповіді на питання 4-10 на с.75.

30.01. Володимир Винниченко. Оповідання "Федько-халамидник. "Прочитайте оповідання "Федько-халамидник" на с.57-74. Підготуйте переказ - розповідь про головного героя.

19.20. Література рідного краю. Володимир Винниченко - письменник, громадський діяч. Прочитайте оповідання "Федько-халамидник" на с.57-74. Підготуйте переказ - розповідь про головного героя.

12.12.-16.12. Контрольна робота №3. Письмовий твір на одну з тем. 

1. "Для чого ми маємо знати минуле нашого народу" (за творами Т.Г. Шевченка та В.Рутківського).

2. "Щоб не плакать, я сміялась" (за творами Лесі Українки)

3. "Діалог класиків про майбутнє" Лесі українки та Т.Шевченка)

 09.12-10.12. Леся Українка. Поезія "Тиша морська". Пейзажно-мариністичний малюнок. Навчіться виразно читати поезію на с.51. Виконайте завдання 4-11 на с. 55 усно.



02.12.-05.12. Леся Українка. Поезії "Мрії", "Як дитиною, бувало...". Виразно навчитися читати поезії. Вірш "Як дитиною, бувало..." ВИВЧИТИ НАПАМ' ЯТЬ  

21.11. Розвиток мовлення. Письмовий переказ епізодів роману від І особи. Виберіть у романі епізод, який вам найбільше сподобався. Перекажіть його від імені І особи (уявіть, що ви головний персонаж або свідок цього епізоду). Наприклад, переказ уривку від імені козака Швайки: Мій кінь був надто стомлений, щоб утекти від переслідування татарського загону. Але вірний і сильний Вітрик мчав щодуху, ніби розуміючи, що від нього залежить моє життя. Я побачив попереду невеликий гайок і спрямував Вітрика саме туди. Там нас чекав Барвінок. Саме він мав врятувати від вірної загибелі мене і Вітрика...

18.11. Продовжуємо читати історико-пригодницький роман  "Джури козака Швайки" і записуємо план прочитаного. Підготуйте усну характеристику образів-персонажів (Швайка, Санько, Грицик) .  Читати уривки роману ТУТ.  

11.11.-14.11. В.Рутківський. Історико-пригодницький роман  "Джури козака Швайки".  Читати уривки роману ТУТ.  Або послухайте аудіоверсію. Запишіть план прочитаного (почутого).

07.11. Контрольна робота

Пісні літературного походження, Микола Вороний, Тарас Шевченко


1. Урочиста пісня на честь певного героя, визначної події чи держави – це: 
а) ода;

б) гімн;

в) ораторія;

г) соната.

2. Яка пісня літературного походження стала духовним гімном України?

а) "Молитва"

б) "Ще не вмерла України..."

в)  Легенда про дівчину – Україну

г) «Думка».

3. Яких дітей світу Господь Бог не наділив талантами ( Легенда про дівчину – Україну):

а) німецьких;

б) турецьких;

в) російських;

г) українських.

4. Продовжте речення з поеми “Євшан-зілля”: “Жив у Києві, в неволі,…”

а) “Мудрий князь наш, Ярослав”;

б) “Ханський син, малий хлопчина”;

в) “Сивий дід, кобзар співучий”;

г) “Царський син, розумний хлопець”.

5.Укажіть, кого (що) побачив юнак під впливом пахощів євшан-зілля у поемі «Євшан-зілля».

а) Лагідні материнські руки.

б) Кохану дівчину.

в) Половецьких коней і вершників.

г) Рідний степ і батенька.

6. Укажіть, куди отаман наказав запорожцям взяти курс ( «Іван Підкова» Т. Шевченка).

а) На Синоп.

б) На Царгород.

в) На Херсонес.

г). На Азов.

 

7. Поема як літературний жанр — це твір:

а) великий віршований ліро-епічний твір, у якому змальовується характер, визначні події в житті людей;

б) написаний у формі звертання однієї людини до інших;

в) в основі сюжету якого лежить гострий непримиренний життєвий  конфлікт, який здебільшого закінчується смертю героя;

г) фольклорного походження на легендарну чи історичну тему.

8. Оспівує минувшину України, славних запорожців твір…

а) «Євшан-зілля».

б) «Думка».

в) «Іван Підкова».

г) «Тарасова ніч».
9. Авторами тексту гімну «Ще не вмерла Україна» є 
а) Павло Чубинський, Михайло Вербицький; 
б) Олександр Кониський, Микола Лисенко; 
в) Тарас Шевченко, Микола Лисенко
;

г) Микола Вороний,  Михайло Вербицький.

10. Тема поезії Т. Шевченка “Думка”:

а) пошуки долі молодим козаком  та  туга за рідним краєм;

бзображення  нещасливого кохання;

в) зображення життя селянина.

г) змалювання краси природи;

11. Пісня літературного походження – це __________________________________________ .

12. Ким  був Іван Підкова ( Поема "Іван Підкова" Т. Шевченко)? Дайте коротку характеристику герою.

04.11. Виразне читання поезій Т.Шевченка.підготовка до к/р. 

Самостійна робота (виконайте до 05.11)

Пісні літературного походження, Микола Вороний, Тарас Шевченко

Варіант 1

Початковий рівень

1.Укажіть, куди отаман наказав запорожцям взяти курс ( «Іван Підкова» Т.Шевченка).

а) На Синоп.

б) На Царгород.

в) На Херсонес.

г). На Азов.

2. Поема як літературний жанр — це твір:

а) великий віршований твір, у якому змальовується характер, визначні події в житті людей;

б) написаний у формі звертання однієї людини до інших;

в) в основі сюжету якого лежить гострий непримиренний життєвий конфлікт, який здебільшого закінчується смертю героя;

г) фольклорного походження на легендарну чи історичну тему.

3. Оспівує минувшину України, славних запорожців твір…

а) «Євшан-зілля».

б) «Думка».

в) «Іван Підкова».

г) «Тарасова ніч».

4.Яку пісню в Україні використовують як народно-церковний гімн?

а) С. Чернецького, Г. Труха «Ой у лузі червона калина похилилася»;

б) О. Кониського, М. Лисенка «Молитва»;

в) П. Чубинського, М. Вербицького «Ще не вмерла Україна».

5.Коли Господь Бог вирішив наділити дітей світу талантами (народна легенда про дівчину-Україну...), німці вибрали...

а) любов до господарювання;

б) елегантність і красу;

в) дисципліну і порядок.

Середній рівень

6.Продовжте речення з поеми «Євшан-зілля»:

«Жив у Києві, в неволі,…»

а) «Мудрий князь наш, Ярослав»;

б) «Ханський син, малий хлопчина»;

в) «Сивий дід, кобзар співучий».

7.Тема поезії Т. Шевченка «Думка»

а) Змалювання краси природи.

б) Пошуки долі молодим козаком.

в) Туга за рідним краєм.

г) Зображення життя селянина.

8. «…Оповідання, що зворушує у серці найсвятіші почування» - це

а) «Думка».

б) «Євшан-зілля».

в) « Іван Підкова».

г) «Тарасова ніч».

Достатній рівень

9. Сформулюйте головну думку поеми Т. Шевченка «Іван Підкова».

10. Доведіть, що «Євшан-зілля» М. Вороного – це поема.

11.Що спільного у творах Т. Шевченка «Іван Підкова» і М. Вороного «Євшан-зілля»?

Високий рівень

12. Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

А) Заклик до пробудження історичної пам'яті та національної самосвідомості у творах Т.Г.Шевченка та М. Вороного.

Б) Щастя можна знайти тільки на рідній землі (за поемою М. Вороного «Євшан-зілля»)


31.10.  Т.Шевченко.  "Іван Підкова". Героїзм і відвага козаків та їх ватажка. Прочитайте вступ до поеми "Іван Підкова" на с.45-47. . Виконайте завдання 7-10 письмово на с.48., наведіть приклади епітетів та прийому персоніфікації у творі (письмово). За потреби скористайтесь літературознавчим словником на с.258.

28.10.Т.Шевченко.  "Думка" , "Іван Підкова".  Навчитися виразно читати  вірші на с. 45 - 47.   

24.10. Т.Шевченко. Відомості про письменника (перебування у Петербурзі). "Думка" ("ТЕЧЕ ВОДА В СИНЄ МОРЕ...". Додаткова інформація "Про Шевченка". Навчитися виразно читати поезію "Думка" (с44. Знати біографічні відомості про Т.Шевченка (прочитати статтю на с.43-440).

21.10.РМ. Скласти і записати твір-розповідь про те, як склалося подальше життя половецького хлопця і його батька після повернення з полону.

17.10.   Краса природи рідного краю, оспівана в поемі. Образи та художні засоби твору. Перегляньте відео "Євшан-зілля"

Виконайте завдання міні-проєкту на оцінку!!!: 1. Зробіть кілька фото найулюбленіших куточків природи нашого села, вкажіть локацію (який саме це куток чи вулиця, де вони знаходяться). 2. Напишіть невеликий твір-опис (есе) за темою поеми "Чарівна сила рідної природи". 3. Приготуйтесь до захисту своїх проєктів (виразне читання власних творів, презентація фото).


14.10. Микола Вороний. Поема "Євшан-зілля". Прочитайте поему (с.36-38). Виконайте завдання 1,2 та 11, 12 на с.40.

07.10. Вивчити напам'ять пісні літературного походження "Ой у лузі червона калина...", "Ще не вмерла України...."

03.10. Вивчити напам'ять гімн України (повна версія). Підготувати повідомлення про П.Чубинського, М.Вербицького.

26.09. Літературні пісні. Вивчити напам'ять пісню "Оой у лузі червона калина..."

19.09.Колискові пісні. Вивчити конспект у зошиті. Виразне читання колискових пісень на с.26. Завд. 2 на с. 27 (письмово).

16.09. Прочитати про пісні весняного циклу (с.22). Вивчити напам'ять 1 календарно-обрядову пісню (на вибір)

12.09. Календарно-обрядові пісні зимового циклу. Читати с. 15.  Підготувати повідомлення (у зошиті!!!!) на теми: "Образ Коляди в українській міфології", "Символ ластівки у календарно-обрядових піснях зимового циклу" . 

Підказка: Коляда Богиня коляда, Чому в зимових щедрівках прилітає ластівка

09.09. Календарно-обрядові пісні.  Виразне читання пісень на с. 11-12.

05.09. Вступ. Опрацювати с. 10-14. Підготувати повідомлення "Образ Дідуха в українській обрядовості", "Русалки - міфічні істоти", "Коляда як персонаж української обрядовості" (одне на вибір учня)


Немає коментарів:

Дописати коментар

Самоосвіта - шлях до успіху. Тисніть на зображення, повторюйте матеріал та виконуйте вправи.

Тренажер з українського правопису

https://webpen.com.ua/index.html#exercises